Lid worden?

Wij heten wij u van harte welkom!
Het inschrijfformulier kunt u hier online invullen.
U kunt het inschrijfformulier zowel digitaal als per post versturen.

Als lid van de rasvereniging legt u uw ziel en zaligheid neer bij de Siberian Husky.
U kunt lid worden van de SHKN of alleen een abonnement nemen op het clubblad ‘Siberian Nieuws’, deze verschijnt 4 maal per jaar.

• Leden hebben stemrecht tijdens de ledenvergaderingen en kunnen tegen reductie deelnemen aan club evenementen.
  • Per gezin dient minimaal één persoon lid te zijn, andere gezinsleden die lid willen worden kunnen kiezen voor een gezinslidmaatschap.
  • Voor zowel een nieuw lidmaatschap als abonnement wordt eenmalig € 7,50 entreegeld in rekening gebracht. Onderstaand treft u overzicht van de bedragen.

Contributietarieven 2024

Soortbedrag
Lidmaatschap37,50
Gezinslid10,00
Abonnee30,00
Aspirant lidmaatschap10,00
Kennel-/fokkervermelding10,00
Bijdrage geen automatische incasso7,50
Portokosten buitenland12,50
Eenmalige inschrijfgelden7,50

Bij geen automatische incasso wordt de genoemde bijdrage geen automatische incasso in rekening gebracht.

Nieuwe (gezins)leden, donateurs en abonnees kunnen zich opgeven bij de ledenadministratie

Het lidmaatschapsjaar loopt per kalenderjaar, van 1 januari t/m. 31 december, abonnementen en/of lidmaatschap worden zonder schriftelijke opzegging vóór 1 december met één jaar verlengd.

U ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging van aanmelding- en opzegging.

Wijziging gegevens

Bent u lid van de SHKN en wilt u uw gegevens wijzigen?
klik op onderstaande link om naar het formulier te gaan.

Machtingingsformulier

Bent u lid of abonnee  van de SHKN en wilt u het uzelf en de vereniging vergemakkelijken om de contributie te voldoen? Met het afgeven van een automatische incasso heeft u hier geen omkijken meer naar. En wist u dat het u ook nog eens € 7,50 bespaard.
Vul hier direct het machtigingsformulier in.

Lidmaatschapspas

Bent u lid van de SHKN en bent u van plan te gaan fokken?
Met een lidmaatschappas krijgt u korting bij de Raad van Beheer.
Aanvragen gaat makkelijk via deze link.

Kennel-/ fokkervermelding?

Wil jij jouw kennelnaam laten vermelden op de website en in het verenigingsorgaan, de Siberian Nieuws? Laat dit dan weten via het secretariaat.