Siberian Nieuws

Als lid van de rasvereniging legt u uw ziel en zaligheid neer bij de Siberian Husky.
U kunt lid worden van de SHKN of alleen een abonnement nemen op het clubmagazine ‘Siberian Nieuws’, welke minimaal drie keer per jaar verschijnt.
Daarnaast wordt enkele keren per jaar de digitale SHKN Nieuwsbrief verzonden.

Heeft u een leuk, actueel of interessant artikel voor het clubblad? neem dan contact op met onze redactie. Elke inbreng van leden maar ook van niet leden wordt gewaardeerd1.
Wilt u een advertentie plaatsen in het verenigingsorgaan? Onderstaand ziet u de advertentietarieven. Uiteraard is het mogelijk om in contact te treden met de redactie voor de mogelijkheden.

1. de redactie heeft het recht om ingezonden stukken niet of ingekort te plaatsen. Plaatsing wil niet zeggen dat het bestuur het eens is met de inhoud van een ingezonden artikel. Bij twijfel of de inhoud past bij de doelstelling van de SHKN wordt voor plaatsing eerst contact opgenomen met de inzender.
    Advertenties worden geplaatst buiten de verantwoordelijkheid van de redactie en administratie.
    ↩︎
Formaateenmaligjaarlijks